Vestnesavisa
3 minutter lesetid

– Det er totalt uakseptabelt at utanlandske køyretøy får gratis ferje samstundes som folk og næringsliv blir ståande i kø

Senterpartiet går hardt ut mot Boreal etter at det vart kjent at det skal nedbemannast på ferjene mellom Vestnes og Molde. Reaksjonen kjem fram i ei pressemelding frå partiet. Det er fleire ting dei reagerer på. Nedbemanninga er ein ting....