Kan ikkje gi løyve til St. Hans-bål
Møre og Romsdal 110-sentral gjekk måndag ut med ei melding der dei ber publikum om å ikkje ringe dei for å melde inn St. Hans-bål.
Årsaken er enkelt og greit at mannskapa på 110-sentralen ikkje har nokon register over godkjente...



