Marion svinga heimom med fregatten
Det kom eit skip til Vestnes - i 2026... Eller noko i den duren. I alle tilfelle dukka det opp ein fregatt like utføre Vestnes sentrum tysdag kveld. Om bord var det lokale folk.
Det var KNM Otto Sverdrup som...



